• Dostawa

Sprawdź wygląd opakowania zewnętrznego

Opakowanie nie powinno posiadać uszkodzeń. Powinno być zamknięte szczelnie i nienaruszone. Taśma zabezpieczająca nie powinna być przerwana lub przecięta. Sprawdź liczbę paczek na liście przewozowym. Jeżeli jest ich więcej niż jedna, powinny dotrzeć do Ciebie jednocześnie.

1. Po przyjeździe kuriera.

a) Jeśli wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy.

b) Gdy paczka wzbudza Twoje zastrzeżenia, zdecydowanie odmów przyjęcia przesyłki.

Jeśli zdecydujesz się odebrać zamówienie z uszkodzonym opakowaniem koniecznie dodaj adnotację na liście przewozowym „Przyjmuję z zastrzeżeniem”. Nie pozwól kurierowi odjechać.

2. Sprawdź zawartość przesyłki.

Otwórz przesyłkę i sprawdź, czy jest kompletna, a produkty nieuszkodzone. Kurier ma obowiązek poczekać, aż sprawdzisz zawartość paczki.

3. Jeśli coś budzi Twoje zastrzeżenia.

Jeśli coś budzi Twoje zastrzeżenia co do stanu dostarczonych produktów lub zamówienie nie zgadza się z dokumentem zakupu, poproś kuriera o sporządzenie protokołu szkody. Zadbaj o wypełnienie wszystkich pól formularza. Oznacz uszkodzenie opakowanie zewnętrznego, jeśli występuje. Jest to istotna informacja do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji przez przewoźnika. Przed podpisaniem zweryfikuj, czy opis jest zgodny ze stanem faktycznym. W polu „uwagi” możesz podać wszystkie swoje zastrzeżenia, także te dotyczące informacji wpisanych przez kuriera do protokołu np. gdy nie zgadzasz się z informacjami wpisanymi na protokole szkody.

4. Odbierz jeden egzemplarz wypełnionego protokołu.

5. Gdyby kurier nie chciał poczekać, poinformuj, że będzie musiał przyjechać ponownie w celu sporządzenia protokołu szkody. O sytuacji poinformuj sprzedawcę.

Zamawiając produkty z dostawą kurierem należy pamiętać, że zostaną one dostarczone po około 2 dniach roboczych od wysłania paczki z magazynu (termin ten może się wydłużyć np. w okresie Świąt Bożego Narodzenia lub Dnia Dziecka).

W przypadku paczek z płatnością przy odbiorze, kurier podejmie 2 próby doręczenia. Jeżeli się nie powiodą, przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy.

Zamawiając produkty do paczkomatów 24/7 należy pamiętać, że zostaną one dostarczone po około 2 dniach roboczych od daty wysłania paczki z magazynu, natomiast na odbiór z paczkomatu oczekiwać będą 2 dni i kolejne 3 w punkcie odbioru InPost.